دوره مدیریت بحران

بحران چیست؟

یک رویداد ناگهانی و غیر منتظره که منجر به ناآرامی های عمده در میان افراد در محل کار می شود، به عنوان بحران سازمان شناخته می شود. به عبارت دیگر، بحران به عنوان یک وضعیت اضطراری تعریف می شود که کارکنان را مختل می کند و منجر به بی ثباتی در سازمان می شود. بحران بر فرد، گروه، سازمان یا جامعه تاثیر می گذارد.

خصوصیات بحران

  • بحران دنباله ای از وقایع ناگهانی است که به سازمان آسیب می رساند.
  • بحران به طور کلی در یک اخطار کوتاه رخ می دهد.
  • بحران باعث احساس ترس و تهدید در میان افراد می شود.

جهت شرکت در دوره مدیریت بحران کلیک کنید


مرکز آموزش مجازی رایتک بحران ,سازمان ,مدیریت بحران ,دوره مدیریت ,میان افراد ,دوره مدیریت بحران منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

جی تی ای360|کمیاب ترین های دنیای جی تی ای اجناس فوق العاده Tesla چاپ و بسته بندی پرشین ویبره-persian-vibration Alireza Habibi | علیرضا حبیبی کارترال