مدرک بازاریابی mba

مفهوم بازاریابی

بازاریابی ، تنها به مفهوم گسترش تقاضا برای محصول نیست.  طبیعت اجتماعی آن از قبیل اعتبار ، سلامت و امنیت محصولات نیز باید خود را در تعریف بازاریابی نشان دهد . بازاریابی عبارت از فعالیت‏های نیروی انسانی است که از طریق تبادل فرایندها به سمت ء نیازها و خواسته ‏ها هدایت شود. یکی از نیازهای ضروری مدیران سازمان ها ، درک و توسعه ی برنامه های بازاریابی برای محصولات و خدماتشان است.

بازاریابی دیجیتالی (Digital Marketing)

بازاریابی محصولات و یا خدمات با استفاده از کانال‌ها و رسانه‌های دیجیتال برای برقراری ارتباط بیشتر با مصرف کنندگان، دیجیتال مارکتینگ نامیده می‌شود.

در بازاریابی دیجیتالی هدف اصلی این است که از طریق رسانه‌های مختلف دیجیتالی، برندی را ترویج کنیم.

دقت کنید که همه‌ی رسانه‌های دیجیتال، نه فقط رسانه‌های آنلاین. برای مثال بازاریابی از طریق SMS، USSD، تلوزیون، بیلبوردهای الکترونیکی و… جزو بازاریابی دیجیتال هستند ولی هیچکدام‌شان آنلاین نیستند.

جهت شرکت دردوره مدیریت کسب و کار MBAکلیک کنید


مرکز آموزش مجازی رایتک بازاریابی ,رسانه‌های ,دیجیتال ,طریق ,محصولات ,بازاریابی دیجیتالی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ویدیو تازه های وب سایت تندیس دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. سایت ارتباطات خدمات اینترنتی رخشان